Με μόλις 370 λέξεις ο κυβερνητικός Βουλευτής παραδέχτηκε προς τιμήν του ότι η κυβέρνησή του και ο ίδιος δεν είναι αλάνθαστοι και ότι όντως υπάρχει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και η Βουλευτής Π. Πέρκα, που πράττοντας αυτό που πρέπει για τους πολίτες της Φλώρινας, θα ελέγχει συνεχώς, θα καταθέτει προτάσεις και θα υποδεικνύει τις συνεχείς κυβερνητικές παλινωδίες που οδηγούν την περιοχή μας σε τέλμα.
Καταλαβαίνουμε ότι ίσως δεν είναι εφικτό να διαβαστούν μακροσκελείς ανακοινώσεις, ιδιαίτερα όταν αυτές περιλαμβάνουν κριτική που πονάει τους κυβερνώντες, γι’ αυτό το λόγο θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο σύντομοι/ες γίνεται – για να «μπορέσει να διακρίνει» και ο κυβερνητικός Βουλευτής.
Παρόλα αυτά, θεωρούμε επιβεβλημένο και αναγκαίο να δώσουμε το απαραίτητο φως διότι η διαστρέβλωση της πραγματικότητας τα δύο χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τον επικοινωνιακό θίασο της ΝΔ, έχει καταντήσει καθημερινή συνήθεια:
- Υλοποιείτε μια βίαιη και άδικη απολιγνιτοποίηση, η οποία γίνεται δίχως να σχεδιάζεται από κοινού με τους παραγωγικούς φορείς του τόπου, παρά με 2-3 μεγάλες εταιρίες που θα έρθουν να «επενδύσουν» στη Δυτική Μακεδονία. Έχετε ουσιαστικά θάψει τις Ενεργειακές Κοινότητες (νόμο του ΣΥΡΙΖΑ) που θα μπορούσαν να δώσουν πραγματική πνοή στην τοπική επιχειρηματικότητα και αναπτυξιακή προοπτική της Φλώρινας, ευνοείτε μόνο τους μεγαλοεπενδυτές και ευθαρσώς μιλάτε για επιχορηγήσεις και πακτωλό χρημάτων καλώντας τους Φλωρινιώτες να «σκεφτούν» γιατί αλλιώς αυτοί θα φταίνε πάλι.
Πράγματα που δεκάδες φορές ανέδειξε η Βουλευτής Π. Πέρκα, πρότεινε ουσιαστικές λύσεις για τη διαβούλευση, για τις καλές πρακτικές που αντλούνται από παραδείγματα ευρωπαϊκών χωρών και στηλίτευσε τους σχεδιασμούς που οδηγούν στην εξάρτηση από το φυσικό αέριο, το οποίο έχει χρονικό ορίζοντα λήξης πριν το 2050. Δύο χρόνια τώρα, δεν έχουμε δει τίποτα ουσιαστικό για την θεραπεία της αιμοραγίας που προκάλεσε η εξαγγελία Μητσοτάκη για το άμεσο κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ κατά την περίοδο διακυβέρνησής του, προνοώντας για τη λήξη των ωρών λειτουργίας του ΑΗΣ Αμυνταίου και για να μην αφήσει έωλη την περιοχή, προχώρησε στη δημιουργία της μονάδας βιομάζας – της πιο καινοτόμου και εμβληματικής λύσης για την τηλεθέρμανση του Αμυνταίου και των κοινοτήτων του. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνταν λοιπόν στις εργασίες του Ορυχείου Αμυνταίου, βρήκαν διέξοδο στο εργοτάξιο της τηλεθέρμανσης και τροποποίησαν το έργο τους με βάση τις νέες ανάγκες που δημιουργεί το εμβληματικό έργο της βιομάζας. Αυτή ήταν διαχρονικά και η πρότασή μας για την τηλεθέρμανση της Φλώρινας.
- Αφού θέλετε να δείτε τα έργα ΣΥΡΙΖΑ (εκτός της βιομάζας Αμυνταίου), μιας και νομίζετε πως οι πολίτες της Φλώρινας έχουν μνήμη χρυσόψαρου, παραθέτουμε κάποια ενδεικτικά, καθώς και τι έχετε πράξει γι’ αυτά που παραλάβατε:
Α. Συγχώνευση Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας: 3 νέα Πανεπιστημιακά Τμήματα στην πόλη της Φλώρινας και 2 τμήματα διετούς φοίτησης των ΕΠΑ.Λ στο Πανεπιστήμιο. Τα δύο Τμήματα του Πανεπιστημίου και τα διετή στις καλένδες της Κεραμέως για να ευνοηθούν τα ιδιωτικά κολλέγια.
Β. Επαναλειτουργία του Πολυδύναμου Ιατρείου Λευκώνα του Δήμου Πρεσπών και στελέχωσή του. Ευτυχώς συνεχίζει τη λειτουργία του και χρήζει ενδυνάμωσης.
Γ. Ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Νέου Καύκασου – Μοναστηριού για σύνδεση με τη Βόρεια Μακεδονία και τα Κεντρικά Βαλκάνια. Αναιτιολόγητη καθυστέρηση της ΝΔ για επανέναρξη της λειτουργίας, αφού απομένει μόνο η ανακαίνιση του Σ. Σταθμού.
Δ. Επανίδρυση του Μεθοριακού Σταθμού Λαιμού για σύνδεση της Πρέσπας με τη Βόρεια Μακεδονία, πράγμα που δημιουργεί μεγάλη τουριστική και αναπτυξιακή προοπτική. Συνεχείς ιδεοληπτικές εμπλοκές και καθυστερήσεις για την έναρξη του έργου κατασκευής του μεθοριακού σταθμού.
Ε. Ένταξη του Αρδευτικού Έργου του Δήμου Πρεσπών στο ΠΑΑ του Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Ευτυχώς δημοπρατήθηκε και αναμένουμε την έναρξη των εργασιών.
ΣΤ. Σιδηροδρομικό Έργο Φλώρινα-Κρυσταλλοπηγή-Πόγραδετς: ένα εμβληματικό έργο που διεκδίκησε και ενέταξε η Βουλευτής Φλώρινας Π. Πέρκα κατά την θητεία της στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο είναι ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, λαμβάνει χρηματοδότηση για τις μελέτες του από το 2018, έχει γίνει kick-off meeting όλων των εμπλεκόμενων φορέων και είναι εφικτό, βιώσιμο και θα αποτελέσει το άνοιγμα της Φλώρινας στα Δυτικά Βαλκάνια. Ένα έργο που θα συνδέσει το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, την Φλώρινα, το αεροδρόμιο Καστοριάς με την Αλβανία και θα βγάλει την περιοχή από το συγκοινωνιακό της τέλμα. Η Περιφερειακή Αρχή Κασαπίδη προσπαθεί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2020 να προχωρήσει σε αλλαγή του σχεδιασμού, ο Βουλευτής της ΝΔ ρίχνει λάσπη στον ανεμιστήρα για αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και το Υπουργείο απαντά σε καίρια ερώτηση της Π. Πέρκα : «…κατ’ ουδένα τρόπο να εξαιρεθεί η Φλώρινα, αλλά στο άμεσο μέλλον να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την περαιτέρω ωρίμανση των σχετικών μελετών και του όλου έργου κατασκευής της σιδηροδρομικής διασύνδεσης της Ελλάδος με την Αλβανία» (δείτε εδώ: https://tinyurl.com/5b64ua7s )
Ζ. Περιβαλλοντικό Οικιακό Τιμολόγιο της ΔΕΗ για τη Δυτική Μακεδονία και με έκπτωση της τάξης του 25% στους λογαριασμούς ρεύματος των κατοίκων. Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε συνεχείς αυξήσεις στους λογαριασμούς ρεύματος.
…και άλλα μικρά και μεγάλα που έπραξε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ευνόησαν τον τόπο μας.
Επειδή λοιπόν είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται περί λευκών σελίδων και η αγανάκτηση στην περιοχή μας πλέον είναι κάτι παραπάνω από έκδηλη, τηρούμε στάση αναμονής για όλες αυτές τις περίτρανες εξαγγελίες. Για να γίνουμε διακριτοί/ες λοιπόν παραθέτουμε: «Πρώτα όβασον και επεκεί κακάρσον».
Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ