Σταύρος Παπασωτηρίου: «Πρόσθετα κίνητρα στους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς και γενικότερα δημοσίους υπαλλήλους σε παραμεθόριες περιοχές»

Χθες ο βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή σχετικά με την εξομοίωση των τριτέκνων εκπαιδευτικών με τους πολυτέκνους και την παροχή ειδικών κινήτρων εγκατάστασης δημοσίων υπαλλήλων σε παραμεθόριες περιοχές. Η Ερώτηση απευθύνεται στους συναρμόδιους υπουργούς (Εσωτερικών Θ. Λιβάνιο και Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού Κ. Πιερρακάκη) αναφέροντας συγκεκριμένα τα εξής:

«Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη (ΔΕΘ, Σεπτέμβριος 2024) σχεδιάζεται η νομοθετική εξομοίωση των τριτέκνων με τους πολύτεκνους σε ό,τι αφορά οικονομικές παροχές, διοικητικές διευκολύνσεις και εργασιακά δικαιώματα στο Δημόσιο.

Όπως είναι γνωστό η υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών στο Δημόσιο ρυθμίζεται από τον Υπαλληλικό Κώδικα αλλά κυρίως από ειδικές διατάξεις που διέπουν υπηρεσιακές μεταβολές τους όπως λ.χ οι μεταθέσεις.

Συγκεκριμένα οι σχετικές ευνοϊκές ρυθμίσεις (π.χ άρθρο 13, παρ. 1, περ. β  του π.δ. 50/1996 και άρθρο 8, παρ. β του π.δ. 56/2001 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν) που εφαρμόζονται σήμερα για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς θα μπορούσαν να επεκταθούν στους τρίτεκνους χωρίς κανένα δημοσιονομικό κόστος.

Δεδομένου ότι στην σχεδιαζόμενη κυβερνητική πολιτική αναμένεται να συμπεριληφθούν ευνοϊκά μέτρα ρύθμισης της υπηρεσιακής κατάστασης τριτέκνων δημοσίων υπαλλήλων, ανεξάρτητα από τον τομέα εργασίας τους, προκειμένου να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικότερα το Δημογραφικό, ερωτάσθε:

  1. Ποια είναι τα ειδικότερα μέτρα που σχεδιάζετε να λάβετε για την ένταξη των τριτέκνων εκπαιδευτικών λ.χ. στις κατηγορίες των κατά προτεραιότητα μεταθετέων, με τις ίδιες προϋποθέσεις που ισχύουν σήμερα για τους πολύτεκνους;
  2. Ποια ειδικά κίνητρα σχεδιάζετε για την προσέλκυση πολυτέκνων / τριτέκνων δημοσίων υπαλλήλων σε παραμεθόριες περιοχές, όπως είναι η Φλώρινα, πέραν της αυξημένης μοριοδότησης κατά τον διορισμό τους;».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ