Μήνυμα Δημάρχου Πρεσπών για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους

Η Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους αποτελεί μια σημαντική υπενθύμιση ότι η μάχη απέναντι στις εξαρτήσεις είναι υπόθεση όλων μας.

Η πρόληψη, η ενημέρωση, η στήριξη της οικογένειας και η δημιουργία ευκαιριών για τη νέα γενιά αποτελούν τα πιο ισχυρά όπλα απέναντι σε κάθε μορφή εξάρτησης. Οφείλουμε να καλλιεργούμε ένα περιβάλλον ασφάλειας, εμπιστοσύνης και δημιουργικής έκφρασης, όπου οι νέοι άνθρωποι θα μπορούν να ονειρεύονται και να προχωρούν με αισιοδοξία.

Ως Δήμος Πρεσπών, στεκόμαστε δίπλα σε κάθε προσπάθεια που προάγει την πρόληψη, την ευαισθητοποίηση και την κοινωνική αλληλεγγύη. Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου μας μπορεί να αποτελέσει ένα στήριγμα σε όσους αναζητούν υποστήριξη και βοήθεια.

Η προστασία της ανθρώπινης ζωής, της υγείας και της αξιοπρέπειας είναι ευθύνη όλων μας. Με συνεργασία, ενημέρωση και συλλογική δράση μπορούμε να διαμορφώσουμε μια κοινωνία που προσφέρει στα παιδιά και στους νέους μας περισσότερες ευκαιρίες, ελπίδα και προοπτική.

Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας, ώστε το μήνυμα της σημερινής ημέρας να γίνει στάση ζωής: Όχι στις εξαρτήσεις – Ναι στη ζωή, την πρόληψη και την αλληλεγγύη.

Ο Δήμαρχος Πρεσπών

Γεώργιος Απ. Στεργίου