Διαβάσαμε στα πρωτοσέλιδα όλων των ΜΜΕ μια ακόμα από τις πολλές ερωτήσεις της Πέτη Πέρκα προς την βουλή των Ελλήνων. Η ερώτηση απευθύνεται στον υπουργό υποδομών και μεταφορών της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τον περιβόητο κάθετο άξονα Φλώρινας -Πτολεμαΐδας.
Διαβάστε ένα μικρό απόσπασμα της ερώτησης : «όπως ήδη γνωρίζεται η Φλώρινα παραμένει η μόνη περιοχή της δυτικής Μακεδονίας που δεν έχει ακόμα σύνδεση με την Εγνατία οδό διαμέσου κάθετου άξονα όπως δηλαδή συμβαίνει με τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες της δυτικής Μακεδονίας. Πρόσφατα μάλιστα στην τοποθέτηση μου στην ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων ανέδειξα το γεγονός. Όπως επίσης πρέπει να γνωρίζεται η περιφερειακή αρχή δυτικής Μακεδονίας πρόσφατα προχώρησε σε ένταξη του έργου της σήραγγας της Κλεισούρας, έργο καθαρά τοπικού χαρακτήρα και χαμηλής προτεραιότητας….»
Η κυρία Πέρκα δεν έζησε στην Φλώρινα και δεν γνωρίζει το αμαρτωλό ιστορικό του κάθετου άξονα. Ο κάθετος άξονας ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια. Οι εμπνευστές του, τον έφτασαν μέχρι την Πτολεμαΐδα. Στην Φλώρινα ακόμα τον περιμένουμε. Η Καστοριά όμως συνδέθηκε με την Εγνατία και την Αλβανία χωρίς καμία καθυστέρηση. Την ίδια εποχή προγραμμάτισαν και την σήραγγα στην Κλεισούρα για να συνδέσουν σιδηροδρομικά την Πτολεμαΐδα με την Καστοριά. Εγκρίθηκαν τότε και τα πρώτα δύο εκατομμύρια Ευρώ. Η σήραγγα δεν είναι τωρινή απόφαση όπως ισχυρίζεται η κυρία Πέρκα. Όλοι τότε είχαν συνωμοτήσει σε βάρος της Φλώρινας. Οι τοπικοί μας παράγοντες δεν αντέδρασαν. Οι εκκλησίες δεν χτύπησαν πένθιμα τις καμπάνες.
Στις 17/08/2006 διαβάσαμε στα τοπικά ΜΜΕ , συνέντευξη του τότε πανίσχυρου βουλευτή και υπουργού Γεωργίου Λιάνη , όπου κατόπιν εορτής έκανε την αυτοκριτική του «ήταν λάθος μου που δεν ενεργοποιήθηκα σχετικά με τον κάθετο άξονα. Η Φλώρινα θυμίζει ΄΄ τη γυναίκα της Ζάκυθος΄΄. Έχει μείνει στο ράφι και στα αζήτητα».
Η υπόθεση όμως των δρόμων δεν ήταν απλά ένα λάθος. Ήταν έγκλημα σε βάθος της Φλώρινας. Όλοι οι νομοί της Δυτικής Μακεδονίας πλησίασαν την Θεσσαλονίκη ενώ η Φλώρινα απομακρύνθηκε. Σήμερα η κυρία Πέρκα , λες και κατέβηκε ξαφνικά από άλλον πλανήτη μας ανακοινώνει βαρύγδουπα το ενδιαφέρον της για τον κάθετο άξονα. Έκανε ερώτημα προς την Βουλή των Ελλήνων. Ερώτηση που την στόλισε και με άλλες 13 υπογραφές ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ βουλευτών .Μεταξύ αυτών και πρωτοκλασάτοι όπως ο Νίκος Φίλης, Σωκράτης Φάμελλος, Νίκος Παππάς, Γιάννης Ραγκούσης, Χρήστος Σπίρτσης και άλλοι.
Οι αγαπητοί μας σύντροφοι δείχνουν να μην γνωρίζουν το συγκεκριμένο θέμα. Παρόλα αυτά υπέγραψαν στα τυφλά την ερώτηση της Πετη Πέρκα προς τον σημερινό υπουργό υποδομών και μεταφορών Κώστα Καραμανλή. Μάλλον αγαπημένοι μας σύντροφοι έχετε ξεχάσει ότι τα προηγούμενα 4μιση χρόνια που κυβέρνησε ο ΣΥΡΙΖΑ υπουργός υποδομών ήταν ο Χρήστος Σπίρτζης και Γ.Γ. η Πέτη Πέρκα. Σε αυτούς τους δύο έπρεπε πρώτα να απευθύνετε το ερώτημα και μετέπειτα στον Κώστα Καραμανλή.
Τώρα σειρά μας είναι να ρωτήσουμε και εμείς οι απλοί πολίτες. Γιατί τα 4μιση αυτά χρόνια η Πέτη Πέρκα δεν ασχολήθηκε ώστε να αποδώσει ευθύνες για τις άθλιες οδικές μας υποδομές; Επίσης δεν είπε κουβέντα για τον δρόμο έκτρωμα Φλώρινα-Ξινό Νερό που στοίχισε 12 δις δραχμές. Ο προηγούμενος περιφερειάρχης Θόδωρος Καρυπίδης είχε δηλώσει πως θα έστελνε τον φάκελο στον εισαγγελέα. Ήταν όμως λαλίστατη όταν σε κάθε της εμφάνιση μας ανακοίνωνε με έπαρση πως θα συνδέσει σιδηροδρομικά την Φλώρινα με το Πογραδετς της Αλβανίας. Πόσα θαυμαστικά να βάλω θεέ μου !!!
Σήμερα ως Βουλευτής της αντιπολίτευσης διαπίστωσε πως η περιοχή μας είναι οδικώς απομονωμένη από την υπόλοιπη Ελλάδα και διαμαρτύρεται. Τέτοιες διαμαρτυρίες υποτιμούν ξεδιάντροπα την νοημοσύνη μας. Με ερωτήσεις για τον σκουπιδοτενεκέ αγαπητοί μας σύντροφοι , δεν ξευτελίζετε πολιτικά μόνο τον εαυτό σας αλλά και εμάς που επιμένουμε να ψηφίζουμε και να στηρίζουμε την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ.
Με άναρχες κραυγές δεν επιστρέφουν οι κέντρο-αριστεροί πολίτες που με βαριά καρδιά μετακόμισαν το 2019 στην δεξιά παράταξη του Μητσοτάκη.
Φλώρινα 06 Αυγούστου 2021
Γιάννης Χριστάκης