Ενημέρωση Επιχειρήσεων
Το Κέντρο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Απασχόλησης της Φλώρινας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής
Μακεδονίας-Σχολή Γεωπονικών Επιστημών και την Ελληνική Εταιρεία Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΕ)
προσκαλεί επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στην «1η Ημέρα Καριέρας και Δικτύωσης» με την τοπική αγορά εργασίας που θα
πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου 2025 στους χώρους της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών .
H «1η Ημέρα Καριέρας και Δικτύωσης Φλώρινας» είναι για την επιχείρησή σας μια σημαντική ευκαιρία για:
• Να γνωρίσετε φοιτητές, αποφοίτους, ανέργους και εργαζόμενους σε επαπειλούμενες θέσεις εργασίας και να
διερευνήσετε δυνατότητες και ευκαιρίες συνεργασίας μαζί τους.
• Να πραγματοποιήσετε προσωπικές συνεντεύξεις με τους υποψήφιους που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον.
• Να επιδείξετε υψηλό πνεύμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, συμβάλλοντας στο να έχουν οι άνεργοι, οι φοιτητές
και οι εργαζόμενοι σε επαπειλούμενες θέσεις εργασίας πολύτιμες ευκαιρίες δικτύωσης και διαχείρισης της
σταδιοδρομίας τους.
• Να ενισχύσετε την εικόνα της επιχείρησής σας και να προβάλλετε τις δραστηριότητες και τις υπηρεσίες σας στους
ενδιαφερόμενους αλλά και στο ευρύ κοινό.
• Να διερευνήσετε ευκαιρίες και πεδία συνεργασίας με τοπικούς, περιφερειακούς και εθνικούς φορείς,
ακαδημαϊκούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση εξωστρέφειας, με σκοπό την υποστήριξη των υποψηφίων στη σύνδεσή τους με
τον παραγωγικό ιστό της περιοχής, αλλά και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και την ανάπτυξη συνεργειών.
Πότε και πώς θα γίνει η 1η Ημέρα Καριέρας και Δικτύωσης στη Φλώρινα;
Η «1η Ημέρα Καριέρας και Δικτύωσης» θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου 2025 από τις 09:30 π.μ. στα κτήρια της Σχολής
Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στην Φλώρινα (Χάρτης).
Παράλληλες Δράσεις
Το Κέντρο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Απασχόλησης Φλώρινας (https://ejust4skills.gr/), στο πλαίσιο των
υπηρεσιών του και σε ορίζοντα πέντε ετών θα πραγματοποιεί ετησίως στην ευρύτερη περιοχή, Ημέρες Καριέρας και Δικτύωσης
με σκοπό την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού και την προώθηση της απασχόλησης.
Στην πρώτη αυτή εκδήλωση, οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων θα έχετε τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμείτε, να κάνετε μια
σύντομη παρουσίαση (έως 10 λεπτά) της επιχείρησής σας καθώς και συμβουλευτική προς τους συμμετέχοντες.
Μπορείτε να παρουσιάσετε θέματα σταδιοδρομίας, τεχνικών και εργαλείων διεκδίκησης θέσεων εργασίας, να αναφερθείτε
στο εργασιακό περιβάλλον, στις εργασιακές σχέσεις, σε συμβουλές προς τους υποψηφίους που ενδιαφέρονται να
εισέλθουν στον εκάστοτε επαγγελματικό κλάδο ή να ανατρέξετε στο δικό σας επαγγελματικό μονοπάτι και να ενσωματώσετε
στην παρουσίασή σας την εκπαιδευτική και επαγγελματική σας πορεία, τα κριτήρια επιλογής καριέρας καθώς και τις
υπάρχουσες εργασιακές προκλήσεις.
Λόγω των περιορισμένων θέσεων στην εν λόγω δράση, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βάσει του χρόνου υποβολής της
δήλωσης συμμετοχής στο email: [email protected].
Πώς θα είναι η διάταξη του χώρου στην Ημέρα Καριέρας και Δικτύωσης;
Η δικτύωση και η διεξαγωγή των συνεντεύξεων με τους υποψήφιους θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του φουαγιέ της
Εισόδου της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών (άνω κτίριο).
Πρόκειται για έναν κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο με την τοποθέτηση τραπεζιών για όλες τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις,
σε ανοικτή διάταξη, χωρίς φυσικά εμπόδια.
Ο σχεδιασμός αυτός αποσκοπεί στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μεταξύ των επιχειρήσεων και των υποψηφίων, καθώς
και στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχουσών επιχειρήσεων, δημιουργώντας ένα δυναμικό και θετικό
περιβάλλον συνεργασίας.
Πώς θα είναι ο χώρος για την επιχείρησή μου;
Σε κάθε επιχείρηση θα διατεθεί τραπέζι και δύο-τρεις καρέκλες συνεργασίας (μία-δύο για τα στελέχη της επιχείρησης και
μια για τον φοιτητή, απόφοιτο ή άνεργο-εργαζόμενο σε επαπειλούμενη θέση εργασίας). Πάνω στο τραπέζι θα υπάρχει ειδικό
σταντ με φυλλάδιο, εφόσον το επιθυμείτε, το οποίο θα προβάλλει την επωνυμία και το λογότυπο της επιχείρησης. Επίσης,
πάνω στο τραπέζι θα μπορείτε να τοποθετήσετε ενημερωτικό υλικό (π.χ., φυλλάδια, κάρτες), ενώ πίσω από το τραπέζι θα
μπορείτε να τοποθετήσετε, εφόσον το επιθυμείτε, σταντ δαπέδου με banner 80×2.
Τι άλλο πρέπει να γνωρίζω;
• Θα χρειαστούμε από εσάς ένα μικρό CV για την επιχείρησή σας καθώς και το λογότυπο της επιχείρησής σας σε υψηλή
ανάλυση. Ο χώρος θα είναι ανοικτός για το “στήσιμο” μία ημέρα πριν τη διεξαγωγή της εκδήλωσης, από τις 16:00
μ.μ. έως και τις 18:00 μ.μ. και τις πρωινές ώρες της ημέρας της εκδήλωσης. Τα στελέχη της ομάδας έργου του
Κέντρου Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Απασχόλησης καθώς και του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας-Σχολή Γεωπονικών
Επιστημών θα βρίσκονται στο χώρο για να σας υποδεχτούν και να σας κατευθύνουν. Καλό είναι να βρίσκεστε στο χώρο
της εκδήλωσης το αργότερο έως τις 10:00 π.μ. κατά την ημέρα της εκδήλωσης.
• Στο χώρο θα υπάρχει WiFi με ελεύθερη πρόσβαση.
• Στο χώρο θα υπάρχουν παροχές ηλεκτρικού ρεύματος για φόρτιση συσκευών.
• Για τα στελέχη των επιχειρήσεων θα υπάρχει διαθέσιμος μπουφές με καφέ καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης και
ελαφρύ γεύμα από τις 14.30 μ.μ. -15.30 μ.μ. καθώς και μετά το πέρας της εκδήλωσης.
Θέματα δημοσιότητας και προσωπικών δεδομένων
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα υπάρξουν διάφορες δραστηριότητες προβολής (φωτογραφίες, βίντεο από ΜΜΕ), οι
οποίες θα αξιοποιηθούν περαιτέρω από το Κέντρο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Απασχόλησης σε ενέργειες προώθησης των
επόμενων Ημερών Καριέρας και άλλων συναφών δραστηριοτήτων του. Παρακαλούμε ενημερώστε τη Γραμματεία της
εκδήλωσης στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να συμπεριλαμβάνεστε στις φωτογραφίες ή το λοιπό υλικό δημοσιότητας
κατά τη διάρκεια της υπογραφής του σχετικού έγγραφου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σας υπενθυμίζουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων θα πρέπει να αξιοποιηθούν μόνο στο
πλαίσιο αναζήτησης ανθρώπινου δυναμικού και όχι σε ενέργειες προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών.
Βιογραφικά Σημειώματα συμμετεχόντων – Συνεντεύξεις
Ο στόχος της δράσης είναι να δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες υποψήφιους να λάβουν μέρος σε στοχευμένες
συνεντεύξεις δικτύωσης με εκπροσώπους επιχειρήσεων.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν την επιχείρηση με την οποία επιθυμούν να συνομιλήσουν και θα
προσέρχονται στη συνάντηση σύμφωνα με τη σειρά προτεραιότητας, η οποία θα τηρείται για κάθε συμμετέχουσα επιχείρηση.
Επιπλέον, οι υποψήφιοι θα προσκομίζουν το Βιογραφικό Σημείωμά τους στην επιχείρηση, είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική
μορφή.
Τι χαρακτήρα θα έχουν οι συνεντεύξεις;
Οι συνεντεύξεις με τους υποψηφίους έχουν στόχο να τους προσφέρουν την ευκαιρία δικτύωσης και επαγγελματικής
αλληλεπίδρασης με τις επιχειρήσεις και τους δυνητικούς μελλοντικούς εργοδότες. Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούσατε να τους
δώσετε χρόνο να αυτοπαρουσιαστούν, να σας δώσουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα, να ενημερωθούν για τις δυνατότητες
συνεργασίας με την επιχείρησή σας (π.χ., τι προφίλ ζητάτε από τους συνεργάτες σας, δυνατότητες πρακτικής άσκησης) και
να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας.
Η διάρκεια των συνεντεύξεων θα πρέπει να είναι περίπου των 10 λεπτών, ανάλογα βέβαια και με τον αριθμό των υποψηφίων
που θα περιμένουν να σας συναντήσουν.
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος Συμμετοχής
Για να λάβετε μέρος στην 1η Ημέρα Καριέρας και Δικτύωσης θα πρέπει:
• να εγγραφείτε συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής επιχειρήσεων
• να αποδεχτείτε τους όρους για τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων, αφού πρώτα τους διαβάσετε
Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε email με τα στοιχεία σας στο Κέντρο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Φλώρινας:
[email protected] τηλ: 6943997918 / 6945614121.
Στοιχεία υπευθύνου επικοινωνίας Σχολής Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Φωκίων Παπαθανασίου, Κοσμήτορας Σχολής Γεωπονικών Επιστημών
Email: [email protected] Tηλ.: 6973026763
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Κέντρα Δεξιοτήτων και Απασχόλησης και το έργο τους μπορείτε να επισκεφτείτε
την ιστοσελίδα: https://ejust4skills.gr/