Κατάρτιση Μητρώου Εργοληπτών με σκοπό την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές στον Δήμο Φλώρινας

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Κατάρτιση Μητρώου Εργοληπτών (εταιρειών–φυσικών προσώπων) με σκοπό την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές στο Δήμο Φλώρινας για τα έτη 2024 – 2025

Ο Δήμος Φλώρινας προβαίνει στην κατάρτιση Μητρώου Εργοληπτών(εταιρειών–φυσικών προσώπων) με σκοπό την χρήση μέσω μίσθωσης ιδιωτικών μηχανημάτων έργου, οχημάτων και προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και άμεσης/βραχείας διαχείρισης των συνεπειών από την εκδήλωση καταστροφών, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 477/2024 (ΑΔΑ:637ΜΩΗΙ-Η2Χ) απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Φλώρινας.

Για την κατάρτιση του Μητρώου Εργοληπτών:

ΚΑΛΕΙ

Τους ενδιαφερομένους να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής (διατίθεται έντυπο),οποιαδήποτε χρονική στιγμή μέχρι την 8η Νοεμβρίου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00 στο πρωτόκολλο του Δήμου Φλώρινας, στη διεύθυνση Μεγ. Αλεξάνδρου 97, Φλώρινα, Τ.Κ.53100.

Οι ενδιαφερόμενοι εργολήπτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο Μητρώο Εργοληπτών και μετά την 8η Νοεμβρίου 2024, οποιαδήποτε στιγμή έως και την 31η Δεκεμβρίου 2025, με την διαφοροποίηση ότι θα συμπεριλαμβάνονται στο προς κατάρτιση μητρώο στο τέλος εκάστου τριμήνου (σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης τους).

Η αίτηση συμμετοχής μπορεί να κατατεθεί σε κλειστό φάκελο με την ένδειξη «Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για εγγραφή στο Μητρώο Εργοληπτών του Δήμου Φλώρινας για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών στα πλαίσια της Πολιτικής Προστασίας» στην οποία να αναφέρεται η πλήρης επωνυμία τους, η έδρα, η ταχυδρομική δ/νση, το τηλέφωνο και η ηλεκτρονική δ/νση τους. Οι αιτήσεις μπορούν να κατατεθούν και ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση:[email protected].

1 ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Μητρώο Εργοληπτών θα απαρτίζεται από εργοληπτικές εταιρείες – φυσικά πρόσωπα, που διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό (μηχανήματα, οχήματα, προσωπικό) και θα επεμβαίνουν για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από έντονα καιρικά φαινόμενα, κατολισθήσεις, πλημμύρες, χιονοπτώσεις, παγετούς, πυρκαγιές και τεχνολογικά ατυχήματα κ.λ.π. στην επικράτεια του Δήμου Φλώρινας όταν αυτό απαιτείται, για το χρονικό διάστημα έως την 31η Δεκεμβρίου 2025 καθώς και τυχόν παράτασης ισχύος αυτού.

Οι εργοληπτικές εταιρείες ή τα φυσικά πρόσωπα που θα ανταποκριθούν στην παρούσα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εφόσον πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, τίθενται άμεσα στη διάθεση του Αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φλώρινας.

Οι εταιρείες ή τα φυσικά πρόσωπα που θα ενεργοποιούνται από φυσικές – τεχνολογικές καταστροφές κ.λ.π, θα επιλέγονται κάθε φορά αφού συνεκτιμηθεί το μέγεθος και η διάρκεια της φυσικής καταστροφής (σχετικές προγνώσεις ΕΜΥ, ενημερώσεις της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναφορές των αρμόδιων Υπηρεσιών και επιβλεπόντων υπάλληλων από τα σημεία συμβάντων, κλπ), τα σημεία όπου απαιτείται επέμβαση, η διαθεσιμότητα των εταιρειών – φυσικών προσώπων σε απαιτούμενα οχήματα, μηχανήματα έργου και προσωπικού (βάσει των ανωτέρω δηλώσεών τους)καθώς και οποιουδήποτε άλλου παράγοντα θεωρηθεί κρίσιμος για την έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση της φυσικής καταστροφής.

2 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι συμμετέχοντες εργολήπτες (εταιρίες – φυσικά πρόσωπα) οφείλουν με έγγραφη δήλωσή τους να αποδεχθούν τις προτεινόμενες τιμές και όρους οι οποίες θα ισχύουν από την ανάρτηση της απόφασης της Δημοτικής Επιτροπής με την οποία θα εγκρίνεται η κατάρτιση του μητρώου εργοληπτών (εταιριών – φυσικών προσώπων ).

Η υποβολή αίτησης συμμέτοχης ουδεμία δέσμευση δημιουργεί στον Δήμο Φλώρινας.

3 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Οι εργολήπτες (εταιρίες-φυσικά πρόσωπα) που επιθυμούν να συμπεριληφθούν στο υπό κατάρτιση μητρώο οφείλουν να καταθέσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Βεβαίωση εγγραφής στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (Μ.Ε.Ε.Π.) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (εφόσον πρόκειται για εργοληπτικές επιχειρήσεις) ή Πιστοποιητικό/βεβαίωση του οικείου επαγγελματικού μητρώου, με το οποίο να πιστοποιείται η εγγραφή τους σε αυτό και το ειδικό επάγγελμά τους, το οποίο να έχει εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή της προσφοράς ή σχετικό φορολογικό δικαιολογητικό από το οποίο να προκύπτει η επαγγελματική δραστηριότητα του ενδιαφερόμενου ( ΚΑΔ) σε ισχύ.
  2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86, στην οποία θα δηλώνουν ότι αποδέχονται τις τιμές της σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, τους όρους της όπως αυτοί περιγράφονται σε αυτή και συγκεκριμένα στην ενότητα στη ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ –ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ, για την κατάρτιση Μητρώου Εργοληπτών (εταιρειών–φυσικών προσώπων) για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές στην περιοχή ευθύνης της Δήμου Φλώρινας έως και για το έτος 2025.
  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώσουν αναλυτικά τα μηχανήματα, οχήματα και εργατικό προσωπικό που μπορούν να διαθέσουν για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από επικείμενες ή εξελισσόμενες καταστροφές.
  2. Τα νομιμοποιητικά έγγραφα των οχημάτων και μηχανημάτων έργου που κατέχουν καθώς και των οδηγών και χειριστών αυτών (άδειες κυκλοφορίας, ασφαλιστήρια συμβόλαια, πιστοποιητικά ΚΤΕΟ (όπου αυτά απαιτούνται), άδεια οδηγού οχήματος, άδεια χειριστού μηχανήματος έργου, τέλη κυκλοφορίας κ.α.). Η μη υποβολή των ανωτέρω στοιχείων από τους συμμετέχοντες αποτελεί λόγο εξαίρεσης από τον καταρτιζόμενο πίνακα Μητρώου Εργοληπτών (εταιριών-φυσικών προσώπων) για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές στην περιοχή ευθύνης του Δήμου Φλώρινας.

Επίσης, εφόσον τα οχήματα και μηχανήματα έργου δεν είναι ιδιοκτησίας των συμμετεχόντων θα πρέπει οι συμμετέχοντες να προσκομίσουν μισθωτήριο συμβόλαιο ή παραχωρητήριο και Υπεύθυνη Δήλωση του εκμισθωτή ή παραχωρητή ότι τα εκμισθωμένα ή παραχωρούμενα μηχανήματα δεν έχουν παραχωρηθεί ή εκμισθωθεί σε οιονδήποτε άλλον και θα είναι στην αποκλειστική χρήση του συμμετέχοντα μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025. 

4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Η αξιολόγηση των φακέλων για την κατάρτιση του Μητρώο Εργοληπτών θα πραγματοποιηθεί στις 12/11/2024.Ηενημέρωση του Μητρώου Εργοληπτών θα πραγματοποιείται στο τέλος κάθε τριμήνου εφόσον υπάρχουν νέες αιτήσεις ενδιαφερομένων ή μεταβολές μηχανημάτων& οχημάτων (π.χ. νέες συμμετοχές μηχανημάτων, αλλαγές χειριστών κτλπ) από τους συμμετέχοντες στο Μητρώο ή πλήρως αιτιολογημένες και αναγκαίες αποσύρσεις μηχανημάτων. Το πρακτικό ελέγχου δικαιολογητικών θα προωθείται προς έγκριση στην Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Φλώρινας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση τροποποίησης του φακέλου τους οποιαδήποτε χρονική στιγμή μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2025.

Η επιτροπή που θα ελέγξει τις αιτήσεις συμμετοχής συγκροτήθηκε με την υπ’ αριθμόν 13/2024 (ΑΔΑ: ΨΓΦΨΩΗΙ-5Λ6) απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής ή η αντίστοιχη επιτροπή του έτους 2025. Η επιτροπή θα παραλαμβάνει από το πρωτόκολλο του Δήμου Φλώρινας τους φακέλους των ενδιαφερομένων εργοληπτών (εταιρείες -φυσικά πρόσωπα) και θα τους παραδίδει με την λήξη των εργασιών στο Αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας.

5 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ

Σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητη η παράταση ισχύος του ανωτέρω Μητρώου μετά το πέρας της 31ης Δεκεμβρίου 2025, οι συμμετέχοντες εργολήπτες που επιθυμούν την παράταση της συνεργασίας τους με τον Δήμο Φλώρινας θα δηλώσουν την αποδοχή με υπεύθυνη δήλωση την οποία θα καταθέσουν στο Αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας πριν την ημερομηνία λήξης του Μητρώου Εργοληπτών (31.12.2025). Η παράταση της συνεργασίας με το Δήμο Φλώρινας, με τους αυτούς όρους, θα είναι για ένα (1) επιπλέον έτος (έως 31.12.26). Η τυχόν παράταση της συνεργασίας θα γίνεται μετά από σχετική απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Φλώρινας.

6 ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ / ΩΡΙΑΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ενεργοποίηση του Μητρώου, θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του Δήμου Φλώρινας ή από επιχορηγήσεις και θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω. Για τον έλεγχο των μέσων και των ωρών απασχόλησης τους, θα εκδίδεται προς την Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών, αναλυτική βεβαίωση από το Αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας. Ο Δήμος Φλώρινας με την ενεργοποίηση από μέρους του του Μητρώου, υποχρεούται να ξεκινήσει την διαδικασία πίστωσης και διάθεσης των απαραιτήτων ποσών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία για τις δαπάνες εκτάκτων αναγκών Πολιτικής Προστασίας.

Σε όλα τα σχέδια αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών (Δάρδανος, Βορέας, Εγκέλαδος, Ιόλαος) διευκρινίζεται αναλυτικά σε σχετικό Παράρτημα, ο τρόπος πληρωμής δαπανών στο πλαίσιο δράσεων πολιτικής προστασίας.

Τα επιθυμητά μηχανήματα και η ωριαία αποζημίωση χρήσης μηχανημάτων έργου περιγράφεται στο παρακάτω πίνακα:

Α/Α ΕΙΔΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΩΡΙΑΙΑ ΔΑΠΑΝΗ

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ (€)

(ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗ)

ΩΡΙΑΙΑ ΔΑΠΑΝΗ

ΑΝΑΜΟΝΗΣ

ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ

(€)

(ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗ)

1. Προωθητής γαιών τύπου D9 110,00€ 15,00€
2. Προωθητής γαιών τύπου D8 90,00€ 15,00€
3. Προωθητής γαιών τύπου D7 80,00€ 15,00€
4. Προωθητής γαιών τύπου D6 75,00€ 15,00€
5. Ερπυστριοφόρος τσάπα (κάδος 1m3) 90,00€ 15,00€
6. Ερπυστριοφόρος εκσκαφέας (έως 120 HP) 65,00€ 15,00€
7. Ερπυστριοφόρος εκσκαφέας (120 HP και άνω) 75,00€ 15,00€
8. Εκσκαφέας με ανεστραμμένο κάδο (έως 120 HP) 60,00€ 15,00€
9. Εκσκαφέας με ανεστραμμένο κάδο (120-180 HP) 70,00€ 15,00€
10. Εκσκαφέας με ανεστραμμένο κάδο (180 HP και άνω) 80,00€ 15,00€
11. Ελαστιχοφόρος φορτωτής τύπου bobcat (50-70 HP) 35,00€ 15,00€
12. Ελαστιχοφόρος φορτωτής (70 – 120 HP) 55,00€ 15,00€
13. Ελαστιχοφόρος φορτωτής (120-180 HP) 65,00€ 15,00€
14. Ελαστιχοφόρος φορτωτής(180 HP και άνω) 80,00€ 15,00€
15. Ελαστιχοφόρος φορτωτής/εκσκαφέας (έως 120 HP) 50,00€ 15,00€
16. Ελαστιχοφόρος φορτωτής/εκσκαφέας (120-180 HP) 60,00€ 15,00€
17. Ελαστιχοφόρος φορτωτής/εκσκαφέας (180 HP και άνω) 80,00€ 15,00€
18. Ισοπεδωτής γαιών (GRADER) (μέχρι 150 ΗΡ) 60,00€ 15,00€
19. Ισοπεδωτής γαιών (GRADER) (150 ΗΡ και άνω) 70,00€ 15,00€
20. Φορτηγό με ανατροπή (χωρητ. 5-9 τόνους) 40,00€ 15,00€
21. Φορτηγό με ανατροπή (χωρητ. 10 τόνους και άνω) 50,00€ 15,00€
22. Φορτηγό με ανατροπή και αρπάγη (χωρητ. 5 τόνους και άνω) 60,00€ 15,00€
23. Γερανός (έως και 20 τόνους) 55,00€ 15,00€
24. Γερανός (20 τόνους και άνω) 65,00€ 15,00€
25. Επικαθήμενο φορτηγό με πλατφόρμα

(μεταφοράς βαρέου οχήματος μέχρι 50 χλμ)

120,00€ 15,00€
26. Βυτιοφόρο όχημα μεταφοράς ύδατος με αντλία

(5 έως 9  τόνους ωφέλ.)

45,00€ 15,00€
27. Βυτιοφόρο όχημα μεταφοράς ύδατος με αντλία

(10 έως 20  τόνους ωφέλ.)

55,00€ 15,00€
28. Αποφρακτικό μηχάνημα με πιεστικό (έως 120 bar) 100,00€ 15,00€
29. Αποφρακτικό μηχάνημα με πιεστικό (120 bar και άνω) 120,00€ 15,00€
30. Αυτόνομο αντλιτικό συγκρότημα νερού/λάσπης (έως 180cm/h) 40,00€ 15,00€
31. Γεννήτρια ρεύματος (μέχρι 14kva) 40,00€ 15,00€
32. Λεωφορείο (50 θέσεων) 50,00€ 15,00€
33. Λεωφορείο (έως 49 θέσεις) 35,00€ 15,00€
34. Μίσθωση χημικών τουαλετών (έως 10 τεμ) 40,00€
35. Μίσθωση χημικών τουαλετών (από 11 τεμ και άνω) 50,00€

ΩΡΙΑΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ

  • Στην ωριαία δαπάνη απασχόλησης μηχανήματος περιλαμβάνεται η πλήρης αποζημίωση εργασίας- απασχόλησης του μηχανήματος (πλήρως εφοδιασμένου και εξοπλισμένου) του χειριστού του για την εκτέλεση εργασιών προς αντιμετώπιση των απειλούμενων ή συνεπειών από φυσικές καταστροφές (σεισμούς, πλημμύρες, πυρκαγιές κλπ) ή άλλων συναφών εργασιών προς το σκοπό αυτό, θα συγκεκριμενοποιούνται, δε, κατά περίπτωση, από το αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φλώρινας, ανάλογα με τις υφιστάμενες ανάγκες. Ο εργολήπτης υποχρεούται να μεριμνά για την αντικατάσταση του χειριστή σε τακτούς χρόνους, σύμφωνα με τις ισχύουσες σχετικές διατάξεις, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η αδιάκοπη απασχόληση του μηχανήματος, εξαιρουμένων μόνο των ολιγόλεπτων διακοπών, για τον εφοδιασμό με καύσιμα, την αλλαγή ή την συμπλήρωση λιπαντικών.
  • Ως χρόνος απασχόλησης του μηχανήματος και του χειριστή του για εκτέλεση εργασιών, ορίζεται ο πραγματικός χρόνος απασχόλησης του μηχανήματος για εκτέλεση εργασιών μετά από εντολή του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας (μετά από απόφαση του Δημάρχου) και περατώνεται μετά από την άρση της εντολής.
  • Στις ανωτέρω τιμές μονάδας συμπεριλαμβάνεται επίσης:
  • η δαπάνη μεταφοράς των μηχανημάτων από το σημείο που ευρίσκονται στο σημείο που καλούνται να εκτελέσουν εργασίες, από το αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας,
  • η δαπάνη μεταφοράς και απομάκρυνσης τους μετά το τέλος της απασχόλησης τους, καθώς και ο χρόνος πλήρως ανεφοδιασμού οχημάτων-μηχανημάτων.

ΩΡΙΑΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ

  • Στην ωριαία δαπάνη αναμονής μηχανήματος με χειριστή/ές, περιλαμβάνεται η πλήρης αποζημίωση για την παραμονή του μηχανήματος, με τους χειριστές του, πλήρως εφοδιασμένου και εξοπλισμένου και παντελώς ετοίμου για εργασία, στη θέση επιφυλακής που θα ορίζεται από το αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας, προκειμένου για την πρόληψη ή την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών εξαιτίας της φυσικής καταστροφής.
  • Ως χρόνος αναμονής μηχανήματος με χειριστή/-ες, ορίζεται αυτός που αρχίζει με την θέση των μηχανημάτων σε κατάσταση ετοιμότητας, μετά από εντολή του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας (μετά από απόφαση του Δημάρχου) στις θέσεις επιφυλακής και λήγει με την έναρξη εκτέλεσης εργασιών αντιμετώπισης της φυσικής καταστροφής.
7 ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ – ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

 

  • Τα οχήματα και μηχανήματα έργων θα χρησιμοποιούνται ανάλογα με την έκταση της φυσικής–τεχνολογικής καταστροφής και πάντα σύμφωνα με τις υποδείξεις του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φλώρινας.
  • Οι εταιρείες ή τα φυσικά πρόσωπα που θα ενεργοποιούνται από φυσικές-τεχνολογικές καταστροφές κ.λ.π, θα επιλέγονται κάθε φορά αφού συνεκτιμηθεί το μέγεθος και η διάρκεια της φυσικής καταστροφής (σχετικές προγνώσεις ΕΜΥ, ενημερώσεις της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναφορές των αρμόδιων Υπηρεσιών και επιβλεπόντων υπάλληλων από τα σημεία συμβάντων, κλπ), τα σημεία όπου απαιτείται επέμβαση, η διαθεσιμότητα των εταιρειών – φυσικών προσώπων σε απαιτούμενα οχήματα, μηχανήματα έργου και προσωπικού (βάσει των ανωτέρω δηλώσεών τους) καθώς και οποιουδήποτε άλλου παράγοντα θεωρηθεί κρίσιμος για την έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση της φυσικής καταστροφής.
  • Ο αριθμός των οχημάτων και μηχανημάτων έργων που χρειάζεται σε κάθε περιοχή και κάθε συμβάν, ποικίλει ανάλογα με το μέγεθος και την διάρκεια της φυσικής καταστροφής. Για το λόγο αυτό ο αριθμός και το είδος των οχημάτων-μηχανημάτων έργων, όσο και του προσωπικού θα αυξομειώνεται ανάλογα με την περίπτωση.
  • Ο ανάδοχος εργολήπτης (εταιρείες-φυσικά πρόσωπα) είναι υπεύθυνος ώστε τα οχήματα και μηχανήματα έργων και το προσωπικό να διαθέτουν τις απαραίτητες κατά νόμο άδειες.
  • Ο ανάδοχος εργολήπτης (εταιρείες-φυσικά πρόσωπα) είναι υπεύθυνος να εφαρμόζει άμεσα τα μέτρα ασφαλείας και υγιεινής που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις και όποια πιθανών νομοθετηθούν κατά την διάρκεια της σύμβασης, καθώς και για την ασφάλιση κατά παντός κινδύνου υλικού και έμψυχου προσωπικού που θα χρησιμοποιηθεί.
  • Οι δαπάνες πρόληψης και αποκατάστασης κάθε είδους ζημίας και αποζημίωσης κάθε είδους βλάβης ή φθοράς που θα προκληθούν κατά την εκτέλεση της σύμβασης εργασιών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές καταστροφές και θα οφείλονται σε αμέλεια, απρονοησία, μη τήρηση των συμβατικών όρων, των υποδείξεων του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας, των νομικών διατάξεων και γενικότερα σε υπαιτιότητα του αναδόχου βαραίνουν τον ανάδοχο εργολήπτη.
  • Οι ανάδοχοι εργολήπτες είναι υπεύθυνοι για οποιοδήποτε ατύχημα προκαλέσουν κατά την διάρκεια των εργασιών. Ουδεμία ευθύνη βαρύνει τον Δήμο έναντι του αναδόχου καθώς και οποιοδήποτε τρίτου για οποιαδήποτε ζημία πιθανώς προκληθεί κατά την εκτέλεση της εργασίας (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρονται τα παρακάτω: ατύχημα, υλικές ζημίες σε παρακείμενα οχήματα, τραυματισμός, θάνατος προσώπου κλπ).
  • Σε περίπτωση βλάβης του μηχανολογικού του εξοπλισμού κατά την εκτέλεση της εργασίας, ο ανάδοχος εργολήπτης υποχρεούται στην άμεση αντικατάστασή του ενημερώνοντας παράλληλα το Δήμο Φλώρινας έτσι ώστε να ολοκληρωθεί άμεσα το προβλεπόμενο πρόγραμμα εργασιών.
  • Οι συμμετέχοντες εργολήπτες (εταιρείες-φυσικά πρόσωπα) οφείλουν να έχουν τη δυνατότητα άμεσης επέμβασης (στις περιοχές ευθύνης του Δήμου Φλώρινας), εντός 1 ώρας, από την στιγμή ειδοποίησης τους από τον Προϊστάμενο του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φλώρινας, είτε εγγράφως είτε τηλεφωνικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, από την κατάρτιση του Μητρώου και μέχρι 31/12/2025.
  • Τα ανωτέρω οχήματα και μηχανήματα έργου θα χρησιμοποιούνται ανάλογα με την έκταση της φυσικής καταστροφής και πάντα σύμφωνα με τις υποδείξεις, κατά περίπτωση, από τον Προϊστάμενο της του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας ή από κάθε άλλο εξουσιοδοτημένο όργανο του Δήμου Φλώρινας.
  • Οι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Εργοληπτών (εταιρειών–φυσικών προσώπων) οφείλουν για όλο το χρονικό διάστημα που ισχύει η συνεργασία τους με το Δήμο Φλώρινας να ανανεώνουν με δική τους ευθύνη και επιμέλεια, οποιοδήποτε νομιμοποιητικό λήγει η ισχύς του. Σε περίπτωση δε προσθήκης αφαίρεσης, αντικατάστασης οχήματος –μηχανήματος έργου, οι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Εργοληπτών θα πρέπει να ενημερώνουν άμεσα το Δήμο Φλώρινας.
  • Οι εγγεγραμμένοι στο Μητρώου Εργοληπτών (εταιρειών–φυσικών προσώπων) υποχρεούνται να ενημερώνουν αμελλητί το αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας, για οποιαδήποτε αλλαγή υπάρξει στα στοιχεία επικοινωνίας.
  • Το Μητρώο θα ισχύει υποχρεωτικά για όλους όσους εγγραφούν μέχρι 31/12/2025.
  • Τα οχήματα και μηχανήματα έργου που θα χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση των συνεπειών από έντονα καιρικά φαινόμενα, κατολισθήσεις, πλημμύρες, πυρκαγιές κ.ά., θα αποζημιώνονται με τιμές χρέωσης ανά ώρα, χωρίς Φ.Π.Α., όπως αυτές αποτυπώνονται στον παραπάνω πίνακα.
  • Η άρνηση εκτέλεσης της εντολής του αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας ή κατ’ οποιονδήποτε τρόπο μη εκπλήρωση των παρόντων όρων θα αποτελεί λόγο αυτοδίκαιης λύσης της συνεργασίας και εξαίρεσης του αναδόχου εργολήπτη (εταιρεία –φυσικά πρόσωπα) από το Μητρώο Εργοληπτών (εταιρειών–φυσικών προσώπων) για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές του Δήμου Φλώρινας, για τα επόμενα δύο (2) έτη από τους επικείμενους πίνακες μητρώου που θα καταρτιστούν.
  • Η μη εκπλήρωση των ανωτέρω όρων θα αποτελεί λόγο αυτοδίκαιης λύσης της συνεργασίας και εξαίρεσης του αναδόχου εργολήπτη (εταιρείες-φυσικά πρόσωπα) από το καταρτιζόμενο πίνακα Μητρώου Εργοληπτών (εταιρειών-φυσικών προσώπων) για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές, στην περιοχή ευθύνης του Δήμου Φλώρινας.
8 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ

Πληροφορίες δίνονται από το Αυτοτελές τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φλώρινας στο τηλ.:2385044917 όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν έγγραφες διευκρινιστικές ερωτήσεις για την παρούσα, μέχρι τρεις (3) μέρες πριν τη λήξη υποβολής του φακέλου, αυτοπροσώπως στο Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φλώρινας  ή ηλεκτρονικά στο [email protected].

Η παρούσα θα αναρτηθεί στον ιστότοπο του Δήμου Φλώρινας (www.cityoflorina.gr) και θα δημοσιευθεί στα τοπικά ΜΜΕ.  

 

 

 
  Ο ΣΥΝΤΑΞΑΣ

Αναπλ. Προϊστάμενος

Αυτοτελούς τμήματος Πολιτικής Προστασίας 

Δανιήλ Στεφανόπουλος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός

Η/Υ & Αυτοματισμού ΠΕ5

Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ 

Δημήτριος Θεοφανίδης