Το κύμα των προσφύγων από τον Κόσμο του Ισλάμ προς την Ευρώπη και οι αιματηρές τρομοκρατικές επιθέσεις των τζιχαντιστών σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αποδεικνύουν ότι το σύστημα του πολυπολιτισμού αποτελεί επικίνδυνη αυταπάτη. Πολυπολιτισμός δεν σημαίνει ότι πολλοί πολιτισμοί συμβιώνουν ειρηνικά εμπλουτιζόμενοι σταδιακά αξίες των άλλων πολιτισμών. Σημαίνει ένα εκπαιδευτικό, κοινωνικό και πολιτικό σύστημα που σκοπεύει να ενσταλάξει στους πολίτες μια νέα ενιαία κοινή πολυπολιτισμική ταυτότητα σε ένα νέο μείγμα επιλεγμένων αξιών σε κοινή συσκευασία ενός αλά κάρτ Διαφωτισμού η οποία είναι υπέρ-εθνική, καταργεί τα Έθνη και αποτελεί προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της παγκοσμιοποίησης. Ωστόσο, όλοι οι τρομοκράτες του Ισλαμικού Κράτους γεννήθηκαν, εκπαιδεύθηκαν και προσηλυτίσθηκαν στην Ευρώπη του πολυπολιτισμού όπου οι Μουσουλμάνοι περιχαρακώνονται σε κλειστές κοινότητες Πιστών έξω -και απέναντι- από τον Κόσμο των Απίστων. Καμιά κοινότητα Μουσουλμάνων σε όλη την Ευρώπη δεν καταδίκασε μαζικά ποτέ τους τρομοκράτες.
Στο πολύκροτο βιβλίο του Θεσσαλονίκη, πόλη των φαντασμάτων το 2012 ο Μαρκ Μαζάουερ, επιφανής καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης, παρασιωπά κατ’ επιλογήν κρίσιμα ιστορικά γεγονότα και ισχυρίζεται ότι έως το 1912 η Οθωμανική Αυτοκρατορία με Σουλτάνο τον Χαλίφη του Ισλάμ προσέφερε «ανοχή, ασφάλεια και ευημερία σε όλους», η Θεσσαλονίκη ήταν υπόδειγμα πολυπολιτισμού και έτσι μόνον «ευτύχησε» επί αιώνες, ενώ «έχασε τον πλούτο της» όταν «εξελληνίσθηκε» μετά το 1912. Ο επιφανής καθηγητής γνωρίζει άριστα ασφαλώς την Ιστορία, αλλά στη σελίδα 554 παραδέχεται ότι κατασκεύασε «ένα άλλο παρελθόν» της Θεσσαλονίκης επειδή «καθώς τα μικρά κράτη ενσωματώνονται σε έναν ευρύτερο Κόσμο, ένα άλλο μέλλον μπορεί να χρειάζεται ένα άλλο παρελθόν».
Παράλληλα με τον πολυπολιτισμό βαίνει η Γεωπολιτική, την οποία άσκησαν δι’ αυτού οι Ηνωμένες Πολιτείες για να εξελιχθούν σε Κοσμοκρατορία και παράλληλα η Ευρωπαϊκή Ένωση για να διαμορφώσει μιαν ενιαία ευρωπαϊκή ταυτότητα των πολιτών της και για να ενσωματώσει τα 20 εκατομμύρια των Μουσουλμάνων κατοίκων της -ως επί το πλείστον πολιτών της. Απέτυχαν αμφότερες. Πριν δώδεκα χρόνια ο Αμερικανός Samuel Huntington, καθηγητής του Χάρβαρντ, Σύμβουλος Ασφαλείας του Λευκού Οίκου και στρατηγικός αναλυτής είχε προειδοποιήσει:[1] «Ο πολυπολιτισμός υπέσκαψε την έμφαση στην εθνική ταυτότητα της αμερικανικής εκπαίδευσης. Εάν, όμως, ένα Έθνος είναι μια κοινότητα μνήμης, οι άνθρωποι, που χάνουν τη μνήμη τους, χάνουν και την εθνική τους υπόσταση. Ο πολυπολιτισμός είναι στην ουσία του αντι-ευρωπαϊκός πολιτισμός».
Τώρα τα φαντάσματα του πολυπολιτισμού αιματοκυλίουν την Ευρώπη ενώ τη Θεσσαλονίκη διασχίζουν επιθετικά σε διαδηλώσεις πρόσφυγες του Ισλάμ απαιτώντας να καταργήσει τα σύνορά της η Ελλάδα που τους φιλοξενεί. Τους καθοδηγούν ΜΚΟ της Ευρώπης, ιδιαίτερα της Γερμανίας, οι οποίες διαδίδουν τον πολυπολιτισμό. Μαζί τους συμπορεύονται οι νέες διεθνιστικές «ελίτ» της Ελλάδος οι οποίες, από θέση εξουσίας και ισχύος πλέον διευρύνουν τις ιδεοληψίες τους στον κρατικό μηχανισμό, στην άσκηση ή μη άσκηση πολιτικής, στην Παιδεία, στις οργανώσεις κ.α.
Ωστόσο, τα γεγονότα τρέχουν σε πλανητική κλίμακα είτε μας αρέσουν είτε όχι. Τόσο το χειρότερο αν μασκαρεύονται στην Αθήνα και παραπληροφορούν. Στο Μεγάλο Ρολόγι του Χρόνου οι ωροδείκτες της Ιστορίας κινούνται συνεχώς μόνον μπροστά και, στην εποχή μας, κινούνται με μεγάλη ταχύτητα. Επιβάλλεται σε όλους μας, λοιπόν, νηφαλιότητα, μελέτη και βαθύς σεβασμός για να προλάβουμε τον Ιστορικό Χρόνο πριν μας σαρώσει. Η Ιστορία τιμωρεί αμείλικτα όλους όσοι τη λησμονούν και προ πάντων την παραποιούν. Οι τωρινοί πρόσφυγες από τον Κόσμο του Ισλάμ δεν είναι οι μόνοι ξένοι στην Ελλάδα. Στον δημόσιο λόγο οι λωτοφάγοι ξέχασαν ότι μέχρι και το 2010 βρίσκονταν μόνιμα εγκατεστημένοι στη χώρα πάνω από 1,2 εκατ. ξένοι μετανάστες, όλοι νεαροί με υψηλό δείκτη γονιμότητος.
Ξένοι Μετανάστες το 2010
Συνολικός αριθμός |
1.260.000, ήτοι 12,6% των αυτόχθονων Ελλήνων |
Κατέχοντες άδεια παραμονής |
950.000 |
Μαθητές σε ελληνικά σχολεία |
111.536 |
Άνω των 64 ετών |
10.000 |
Αριθμός νοικοκυριών |
56.600 |
Η οικονομική κρίση και η ανεργία έδιωξε εντωμεταξύ μερικές μυριάδες μόνον. Οι άλλοι μένουν. Οι Μουσουλμάνοι αποτελούν μειοψηφία αλλά δυναμική και συγκεντρωμένη στο Λεκανοπέδιο Αττικής. Αρνούνται να ενσωματωθούν στην ελληνική κοινωνία. Αντίθετα, επιδιώκουν να επιβάλουν παντού την δική τους παράδοση στη χώρα υποδοχής τους. Τέσσερα εκατομμύρια Τούρκοι στη Γερμανία, ισότιμοι πολίτες της, οχυρώνονται σε κλειστά μουσουλμανικά γκέτο. Βορειο-Αφρικανοί Μουσουλμάνοι, Γάλλοι πολίτες, έκαψαν τη Γαλλία όπου αξιώνουν να στέλνουν με μαντήλα τα κορίτσια τους στα γαλλικά σχολεία, που από τη Γαλλική Επανάσταση είναι αυστηρώς κοσμικά άβατα στα θρησκευτικά σύμβολα.
Ενώ οι ξένοι εδώ αυξάνονται με νέες γεννήσεις, ο ελληνικός πληθυσμός γηράσκει επικίνδυνα. Μειώνονται δραματικά οι παραγωγικές ηλικίες και αυξάνονται οι ηλικιωμένοι. Στις 27 χώρες της Ε.Ε, με εξαίρεση τη Γερμανία, η Ελλάδα παρουσιάζει τον υψηλότερο δείκτη ηλικιωμένων και μάλιστα ραγδαία αυξανόμενο: 12,7% 1981, 14,8% 1993, 17,4% 2000, 18,5% σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ.
- Από 17,94% το 1956 ο δείκτης γεννητικότητας έπεσε στο 9,28% το 2001.
- Από 59.396 το 1956 οι θάνατοι αυξήθηκαν σε 105.025 το 2003.
- Ελληνόπαιδες 0-14 ετών ήσαν 2.240.079 το 1961 και μόνον 1.638.307 το 2001.
- Άνω των 65 ετών ήσαν 687.227 Έλληνες το 1961 και 1.861.471 το 2001, ενώ αντίθετα σε 1.260.000 μετανάστες το 2010, μόνον οι 10.000 ήσαν άνω των 65 ετών.
Γήρανση του ελληνικού πληθυσμού μεταξύ 1961-2001
Παιδιά έως 14 ετών |
2.240.079 |
1.638.307 |
Γέροι άνω 65 ετών |
687.227 |
1.861.417 |
Θάνατοι |
63.836 |
101.928 |
Πληθυσμός |
8.388.533 |
10.964.020 |
Μετά από 15 χρόνια η γήρανση επιδεινώθηκε και μεταξύ των άλλων αποτελεί βασική παράμετρο του ασφαλιστικού προβλήματος αλλά ουδείς την υπολογίζει! Δυστυχώς η ελληνική πολιτική σε όλα τα επίπεδα ασκείται ή αντιστρόφως επικρίνεται με βάση την ιδεολογία αλλά και την ιδιοτέλεια του καθενός. Η πραγματικότητα παραλείπεται! Ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής, όμως, αναμόρφωσε άρδην την Ελλάδα επειδή πίστευε βαθύτατα -και δίδασκε- ότι η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Οι επίγονοι την έκαναν τέχνη του επιθυμητού. Μας άρεσε. Και έτσι φτάσαμε έως εδώ.
Ν. Ι. Μέρτζος