Εκδήλωση διάχυσης των σχολικών του προγραμμάτων πραγματοποίησε το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ Φλώρινας την Πέμπτη 22 Ιουνίου στο ξενοδοχείο «Φαίδων».
Χαιρετισμό απηύθυνε η διευθύντρια του ΕΝ.Ε.Ε. ΓΥ-Λ Φλώρινας και ακολούθησε η παρουσίαση του πρώτου μέρους της εκδήλωσης το οποίο περιλάμβανε:
Παρουσίαση Σχολικών Δραστηριοτήτων
-Σύντομη αποτίμηση σχολικού έργου και προβολή ολιγόλεπτου βίντεο -Παρουσίαση Ομίλων (Βιντεοπροβολή)
-Διάχυση Αποτελεσμάτων Σχολικών Προγραμμάτων & Συμμετοχής σε Διεθνείς και Πανελλήνιους διαγωνισμούς
Παρουσίαση “Δράσης: Ψηφιακή Αφήγηση μυθιστορήματος του Βίκτωρος Ουγκώ” (Εκπαιδευτικός Τόλη Θ.)
-Σχολικό Πρόγραμμα με τίτλο: «Κάπνισμα. οι επιπτώσεις στην υγεία μας μαθαίνω να μην καπνίζω» (Εκπαιδευτικοί Δρίκου Β. Τασσοπούλου Χ. Γιαννούλη Χ.)
-Σχολικό Πρόγραμμα με τίτλο: «Όταν τα συναισθήματα παίρνουν ζωή» (Εκπαιδευτικοί Χριστίδου Κ. Λιάρου Σ. Παπαρίζος Κ.)
-Βράβευση του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ Φλώρινας στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo – Schools με την πρωτοβουλία: «Τα ζώα υπό εξαφάνιση εκπέμπουν SOS μέσω επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαιδευτικής ρομποτικής», στην κατηγορία Εφαρμοσμένα/Καινοτόμα Προγράμματα. (Εκπαιδευτικοί Χριστίδου Κ., Δρίκου Β.)
-Σχολικό πρόγραμμα με τίτλο ««Η έλευση και η εγκατάσταση των Μικρασιατών προσφύγων στη Φλώρινα: αναπαράσταση του βιώματος μέσα από μία ταινία μικρού μήκους» (προβολή βίντεο, συνεντεύξεων)
– Βράβευση της ταινίας με τίτλο: «Για μια κορδέλα κόκκινη» στο 13ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους στην κατηγορία «μυθοπλασία». Προβολή ταινίας (Εκπαιδευτικοί Κουρεμένου Ε., Τασσοπούλου Χ. Βογλίδης Ν.)
Αμέσως μετά τη βραδιά απογείωσε το δεύτερο μέρος, της γευσιγνωσίας, με Μικρασιατική κουζίνα από τις κυρίες του Συλλόγου Μικρασιατών Φλώρινας «Ο Άγιος Μηνάς» και την προσφορά παραδοσιακών εδεσμάτων (χαλβάς, ωτία, πιροσκί).
Την εκδήλωσε πλαισίωσαν μουσικά οι: Κλήμης Ρέμπελος, Μηνάς Χρηστίδης και Νίκος Χαϊδάρης.
Το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ Φλώρινας ολοκλήρωσε και το πέμπτο έτος λειτουργίας του. Κάθε χρλονο λειτουργεί στελεχωμένο με όλες τις ειδικότητες, εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό ενώ κάθε φορά ανανεώνεται, συμπληρώνεται ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν. Η διαφοροποιημένη και εξατομικευμένη διδασκαλία που παρέχει καλύπτις τις ιδιαίτερες και αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του Νομού μας με αποτέλεσμα τα οφέλη που τα παιδιά αποκομίζουν να είναι πολλά. Αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης οι οποίοι μέσα από την κατάλληλη προσέγγιση και διαφοροποιημένες μεθόδους αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Το σχολείο εφαρμόζεται σε ένα τριμερές μοντέλο παρέμβασης, σύμβουλος σχολικής ζωής, ψυχολόγος, κοινωνική λειτουργός, επιτυγχάνει να αντιμετωπίζει καταστάσεις κρίσεων και να παρέχει μία διαρκή υποστήριξη. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια για απρόσκοπτη κοινωνική ενσωμάτωση και ανάπτυξη στάσεων αποδοχής και σεβασμού στο διαφορετικό και περιορισμού της περιθωριοποίησης παιδιών και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού τους.